missport sklep motocyklowy
Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane
Koszyk: 0 szt. Suma: 0,00 zł Koszyk
  Katalog » Regulamin Moje konto     
Kategorie
Wyszukiwanie
Szukana fraza:
Przedział cenowy:
do
Producenci
Informacje
Kontakt
Tel
513-933-093
Godziny działania sklepu
12-18
Kto jest online
Obecnie w sklepie jest

 online.
Regulamin

 

Korzystanie ze sklepu Missport.pl  jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu

I. Postanowienia ogólne

Sklep internetowy Missport.pl prowadzony jest pod następującymi adresami 

WWW.missport.sklep.pl

Właścicielem sklepu jest firma działająca od 2008 roku

Missoprt.pl Jacek Miska ul. Kobierzyńska 99/43 30-382 Kraków
NIP 676-237-34-12 Regon 120696827

Adres sklepu stacjonarnego:

ul. Fatimska 21A/45
31-831 Kraków
otwarty
pon-pt: 12:00 do 18:00
Sobota i niedziela (możliwość odbioru po wcześniejszym kontakcie telefonicznym)

(odbiór zamówienia po otrzymaniu informacji o kompletności od pracownika sklepu)

Wpisana do ewidencji działalności gospodarczej przez Prezydenta Miasta Krakowa

Wszelkie przesyłki z wymianami, reklamacjami prosimy kierować na adres siedziby firmy widniejący poowyżej !

II.Kontakt

Preferowany kontakt według następującej kolejności

-> e-mail: missport@o2.pl
-> telefon kom +48 513-933-093

Biuro czynne jest od poniedziałku do piątku od 12:00 do 18:00

 
W miarę możliwości prosimy o kontakt mailowy. Pozwoli to nam na udzielenie wyczerpujących odpowiedzi.

III. Oferta

Prezentowane produkty na stronach sklepu Missport.pl stanowią ofertę handlową. Wszystkie ceny zawierają podatek VAT.

Firma Missport.pl dokłada wszelkich starań, aby zdjęcia, opisy i dane techniczne umieszczonych w sklepie produktów, były najbardziej jak to możliwe, zgodne z rzeczywistością.

Sklep Missport.pl zastrzega sobie prawo do wycofania towaru z oferty bez podania przyczyny. Nie dotyczy to jednak zamówień złożonych przed datą wycofania towaru, które będą realizowane na zasadach dotychczasowych.

Sklep aktualizowany jest na bieżąco, jednak w przypadku bardzo dużej liczby zamówień, może zaistnieć sytuacja, w której dany produkt może zostać całkowicie wyprzedany lub może chwilowo brakować go na stanie, pomimo ze na stronach sklepu będzie figurował jako dostępny. W sytuacji, w której zamówione produkty będą niedostępne, klient zostanie niezwłocznie poinformowany o tym fakcie ( nie później niż kolejnego dnia roboczego od momentu złożenia zamówienia) i będzie miał możliwość wyboru między zmianą kupowanego towaru na inny, dłuższym czasem realizacji lub rezygnacją z zamówienia.

IV. Zamówienie i zapłata


Zamówienie można złożyc na 3 sposoby 

- dodając towary do koszyka – koszyk znajduję się w prawym górnym rogu strony internetowej. Można dokonać zakupów, bez konieczności logowania. 

- mailowo na adres missport@o2.pl

- telefonicznie  513-933-093

Zamówienia przyjmowane są poprzez stronę sklepu Missport przez dodanie towarów do koszyka i wypełnienie formularza. Podczas wypełniania należy podać poprawny adres dostarczenia zamówienia, adres e-mail oraz telefon

W przypadku zamówień mailowych w tytule wiadomości proszę wpisać ZAMÓWIENIE, w treści podać linki do produktów wraz z ich rozmiarami. Następnie określić formę płatności, sposób dostawy oraz podać swoje pełne dane adresowe . Po przyjęciu zamówienia przez obsługę sklepu, zostanie nadany numer zamówienia, który zostanie przesłany klientowi na adres mailowy. Po nadaniu numeru, zamówienie zostaje przekazane do realizacji a o jego postępie, klient będzie informowany mailowo.

Firma Missport nie ponosi odpowiedzialności finansowej za niedostarczenie przesyłki z powodu błędnie podanego adresu lub nie odebrania przesyłki w terminie przez adresata. Wówczas, kupujący zobowiązany jest do ponownego uiszczenia opłaty za przesyłkę. W przeciwnym wypadku, umowę uważa się za nieważną.

Do każdej przesyłki dołączony zostaje paragon fiskalny.

Firma Missport wystawia faktury VAT na życzenie klienta. Aby ją otrzymać, należy podczas składania zamówienia, wypełnić odpowiednie pola w formularzu zamówień lub poinformować o tym obsługę sklepu.

Faktury VAT dla osób fizycznych mogą zostać wystawione w ciągu 30 dni a dla firm w ciągu 7 dni od daty wystawienia paragonu fiskalnego. W każdym przypadku należy odesłać paragon fiskalny na adres Missport Jace Miska  ul. Kobierzyńska 99/43 30-382  Kraków

Zapłaty za zakupiony towar można dokonać na 3 sposoby:

1. Płatność przelewem na konto firmy Missport

 

·         Konto bankowe   95 1950 0001 2006 0003 9047 0001

W tytule przelewu koniecznie należy podać swój numer zamówienia

2. Płatność przy odbiorze - za pobraniem

3. Płatność gotówką - odbiór osobisty


Przesyłki zagraniczne mogą być opłacane tylko przelewem na konto.

V. Realizacja zamówień i wysyłka


Produkty z adnotacją >> W magazynie << Zamówienia tych produktów z wyborem płatności przy odbiorze, są realizowane i wysyłane w ciągu 24h od momentu złożenia zamówienia, z wyłączeniem sobót i dni świątecznych. W zamówieniach, w których Klient wybrał przedpłatę na konto, realizacja uwarunkowana jest zaksięgowaniem wpływu środków na naszym koncie bankowym, zaś wysyłka odbywa się w ciągu 48h od daty wpływu tych środków. Wpłaty bankowe księgowane są raz dziennie w godzinach południowych.


Termin dostawy w obu przypadkach, liczony jest od momentu wysłania towaru. Miarkuje się na 24h do 2 dni roboczych, jeżeli wybrano firmę kurierską, oraz 2-4 dni robocze, jeżeli dostawcą jest Poczta Polska.

W przypadku wysyłania Poczta Polską

Przesyłki nadawane są przy wykorzystaniu zbiorczej książki nadawczej. W przypadku zaginięcia lub zagubienia przesyłki przez pocztę, zgodnie z regulaminem Poczty Polskiej, jako tzw. masowy nadawca przesyłek, reklamację możemy składać po upływie 14 dni roboczych od nadania przesyłki. Poczta ma na rozpatrzenie reklamacji do 30 dni roboczych. Do tego momentu, nadawca nie ma ŻADNEJ możliwości sprawdzenia, gdzie może znajdować się przesyłka. Po otrzymaniu wyjaśnienia od przedstawiciela Poczty Polskiej, firma Missport kontaktuje się z klientem w celu podjęcia dalszych decyzji odnośnie ponownej wysyłki towaru lub anulowania zamówienia i zwrotu gotówki.



W przypadku wysłania firmą INPOST - opcja paczkomaty

Każda przesyłka jest rejestrowana i w dowolnym momencie można sprawdzić w którym miejscu się znajduje. Numer nadawczy klient otrzymuje na adres e-mail podany podczas składania zamówienia w ciągu 48 h od momentu nadania przesyłki. Nawdcą numeru przewozowego jest firma INPOST. Czas dostawy INPOST  PACZKOMATY miarkuje się na 1-3 dni roboczych od momentu nadania przesyłki.

Przesyłki Paczkomatowe oczekują na odbiór w Paczkomacie w terminie 72 godzin ( 3 dni kalendarzowe) od momentu umieszczenia ich w Paczkomacie. Przesyłki Paczkomatowe nieodebrane w tym terminie, są kierowane do oddziału InPost w celu ich wydania Odbiorcy. Odbiór Przesyłek Paczkomatowych jest możliwy w oddziale InPost w godzinach jego pracy w terminie do 14 dni od momentu umieszczenia Przesyłki Paczkomatowej w Paczkomacie. Operator poinformuje Odbiorcę ( sms i email) o fakcie przekazania Przesyłki Przesyłki Paczkomatowej do oddziału InPost.

 VI. Odstąpienie od umowy

Na mocy ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. nr 22 poz. 271 z późn. zm) Konsument ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny przez wysłanie pisemnego oświadczenia w terminie 10 dni od daty odbioru Towaru.

Oświadczenie, odstąpienia od umowy, można złożyć wysyłając mail na adres missport@o2.pl, lub drogą pocztową na adres do korespondencji (Missport.pl Jacek Miska ul. Kobierzyńska 99/43, 30-382 Kraków). Zwracany Towar należy odesłać na adres jak wyżej. 

Firma Missport.pl zwróci konsumentowi cenę sprzedaży Towaru niezwłocznie, tj. nie później niż w terminie 14 dni, w formie przelewu bankowego na wskazane przez Klienta konto. Klient zobowiązany jest zwrócić Towar w stanie niezmienionym, razem z metkami i oryginalnym opakowaniem jeśli takowe było. Zwrot Towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy przez Konsumenta. Zwrot Towaru odbywa się na koszt Konsumenta. 

Prawo do zwrotu towaru dotyczy tylko konsumentów. Prawo do zwrotu nie obejmuje Towarów zapisanych na nośnikach w postaci nagrań audio i audio-wizualnych oraz zapisanych na nośnikach programów komputerowych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania. 

W przypadku zwrotu lub reklamacji towaru z zamówienia, do którego dołączony był gratis promocyjny, Klient zobowiązany jest zwrócić także przedmiotowy gratis. W przypadku odmowy zwrotu gratisu, Sklep zwróci Klientowi cenę zwróconych lub zareklamowanych produktów, pomniejszoną o wartość gratisu - zgodnie z ceną gratisu. 

 
VII. Reklamacje i Gwarancja

Wszystkie Towary dostępne w Sklepie objęte są gwarancją. Gwarancji nie podlegają wszelkie uszkodzenia mechaniczne (rozdarcia, obtarcia, rozcięcia itp.) oraz uszkodzenia spowodowane niedbałym lub niewłaściwym, niezgodnym z przeznaczeniem użytkowaniem.

Reklamację rozpocząć należy nawiązaniem kontaktu z firma Missport.pl i podaniem przyczyny reklamacji. Kolejnym etapem jest wysłanie na adres Misspor.pl Jacek Miska ul. Kobierzyńska 99/43, 30-382 Kraków towaru  wraz z dowodem zakupu i opisem reklamacji.

Po otrzymaniu informacji o reklamacji ze strony Klienta oraz po otrzymaniu Towaru stanowiącego przedmiot reklamacji, firma Missport.pl zobowiązana jest do  ustosunkowania się do reklamacji w ciągu 14 dni.

Przesyłki wysyłane na koszt Firmy Missport.pl nie będą odbierane.

Uznana reklamacja wiąże się z wymianą na nowy lub naprawą i wysyłką towaru w ciągu 30 dni licząc od dnia dostarczenia reklamowanego towaru do siedziby firmy Missport.pl, która w tej sytuacji zobowiązuje się do pokrycia wszelkich kosztów związanych ze zwrotem, naprawą i wysyłką towarów.

Wszystkie towary oferowane w sklepie missport.pl są objęte dwuletnią gwarancją . Gwarancja uznawana jest tylko na podstawie dowodu zakupu (paragonu lub faktury vat), dlatego zaleca się jego zachowanie.

 

VII.1 Niezgodnośc towaru z warunkami umowy

Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz. U. 141 poz. 1176) nakłada obowiązek odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z umową w przypadku stwierdzenia tej niegodności przed upływem 2 lat od wydania towaru. Przy czym w myśl ustawy, Sprzedawca nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący w chwili zawarcia umowy o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć. Klient w przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową, ma 2 miesiące na dokonanie obowiązku informacyjnego i żądanie naprawy lub wymiany towaru na nowy. Jeżeli okaże się to niemożliwe do wykonania lub będzie wymagało nadmiernych kosztów, Klient ma możliwość domagania się obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy. Sprzedawca jest zobowiązany do ustosunkowania się do tego żądania nie później niż w ciągu 14 dni. W przypadku przekroczenia 14 dniowego terminu, roszczenia klienta zostają uznane.

Reklamację wynikającą z niezgodności towaru z umową, rozpocząć należy nawiązaniem kontaktu z obsługą Sklepu i podaniem przyczyny reklamacji. Następnie odesłaniem go na adres Missport.pl Jacek Miska ul. Kobierzyńska 99/43, 30-382 Kraków. Uznana reklamacja wiąże się z wymianą na nowy i wysyłką towaru w ciągu 30 dni licząc od dnia dostarczenia reklamowanego Towaru do Sprzedawcy. Przesyłki wysyłane na koszt firmy Missport.pl nie będą odbierane.

 VIII. Wymiany


W przypadku, gdy rozmiar towaru wybrany przez kupującego okaże się nieprawidłowy, istnieje możliwość wymiany towaru na prośbę Klienta, z zastrzeżeniem, iż koszty zwrotu i wysyłki pokrywa kupujący. Koszt ponownej wysyłki pocztą polską wynosi 10,00 zł brutto a w przypadku kuriera 12 zł brutto ( wystawiany jest paragon/faktura Vat). Koszty należy dołączyć do odsyłanych przedmiotów lub dokonać przelewu na konto firmy Missport.pl.

Wymiana jest możliwa tylko wówczas, gdy towar nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony. Produkty muszą być zwracane w oryginalnym opakowaniu, o ile wcześniej w takim były oraz musza posiadać wszystkie metki.

Towar należy odesłać na adres Missport.pl Jacek Miska ul. Fatimska 21A/45, 31-831 Kraków wraz z dowodem zakupu i dołączonym opisem. Firma nie odbiera przesyłek pobraniowych lub nadanych do opłaty przy odbiorze. 

IX. Ochrona danych osobowych - polityka plików cookies


Dokonując zamówienia w sklepie Misspor.pl, Klient dobrowolnie wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych, zachowując prawo do wglądu, poprawy i usunięcia ich z bazy adresowej. Jeśli klient dokonał rejestracji w sklepie to celu jego usunięcia ze sklepu, należy przesłać taką prośbę z adresu e-mail którego konto ma zostać wykasowane na adres Missport@o2.pl

Missport.pl gromadzi następujące dane osobowe Klientów za pośrednictwem witryny oraz innych form komunikacji, w przypadku dokonywania zakupów i procesu rejestracji w Sklepie internetowym:
1) nazwisko i imię,
2) adres zamieszkania
3) adres dostawy kurierskiej, jeżeli jest inny niż adres zamieszkania,
4) adres poczty elektronicznej,
5) numer telefonu.
Podanie powyższych danych jest dobrowolne, ale niezbędne dla dokonania rejestracji i/lub zakupu w naszym sklepie.

Missport.pl może wykorzystywać podane powyżej informacje za zgodą Klienta w celu przysyłania informacji o statusie realizacji zamówienia, produktach, usługach, ofertach i możliwości otrzymywania newslettera. W przypadkach, gdy informacje te przekazywane będą drogą elektroniczną, będą one wysyłane wyłącznie w przypadku, gdy Klient wyraził zgodę na otrzymywanie ich w takiej formie

Firma Misspor.pl przestrzega zasad ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997r. oraz ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002r. Dane osobowe Klientów oraz ich adresy e-mail nie są udostępniane podmiotom trzecim, za wyjątkiem firm pośredniczących w transakcjach płatniczych oraz dostawców; dla których dane te są niezbędne do realizacji płatności czy dostarczenia przesyłki.

Wszystkie formularze, wymagające podania danych osobowych są umieszczone w bezpiecznym obszarze serwisu. Dostęp do nich jest możliwy tylko poprzez szyfrowane połączenie kluczem SSL-256 bit, co w praktyce uniemożliwia to podsłuchanie i ewentualne przechwycenie danych. Gwarantowanym przez Go Daddy 14455 North Hayden Road, Suite 219, Scottsdale, AZ. 85260 USA

Dane osobowe są przesyłane do nastepujących firm - jest to niezbędne by móc zrealizować zamówienie klienta:

W zależności od wybranej formy dostawy


- Poczta Polska Spółka Akcyjna ul. Rakowiecka 26, 00-940 Warszawa 
- INPOST Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, ul. Malborska 130, 30-624 Kraków


Witryna sklepu internetowego Missport.pl korzysta z Google Analytics, usługi analizy oglądalności stron internetowych udostępnianej przez Google, Inc. (“Google”). Google Analytics używa “cookies”, czyli plików tekstowych umieszczanych na komputerze użytkownika w celu umożliwienia witrynie przeanalizowania sposobu, w jaki użytkownicy z niej korzystają. Informacje generowane przez cookie na temat korzystania z witryny przez użytkownika (włącznie z jego adresem IP) będą przekazywane spółce Google i przechowywane przez nią na serwerach w Stanach Zjednoczonych. Google będzie korzystała z tych informacji w celu oceny korzystania z witryny przez użytkownika, tworzenia raportów dotyczących ruchu na stronach dla operatorów witryn oraz świadczenia innych usług związanych z ruchem na witrynach internetowych i korzystaniem z internetu. Google może również przekazywać te informacje osobom trzecim, jeżeli będzie zobowiązana to uczynić na podstawie przepisów prawa lub w przypadku, gdy osoby te przetwarzają takie informacje w imieniu Google.
Google nie będzie łączyła adresu IP użytkownika z żadnymi innymi danymi będącymi w jej posiadaniu. Użytkownik może zrezygnować z cookies wybierając odpowiednie ustawienia na przeglądarce, jednak należy pamiętać, że w takim przypadku korzystanie z wszystkich funkcji witryny może okazać się niemożliwe Korzystając z niniejszej witryny internetowej użytkownik wyraża zgodę na przetwarzanie przez Google dotyczących go danych w sposób i w celach określonych powyżej.

Witryna sklepu internetowego Missport.pl nie zbiera w sposób automatyczny żadnych danych, z wyjątkiem danych zawartych w plikach cookies podczas samego korzystania z Witryny. Pliki Cookies wykorzystywane przez  Missport.pl mogą mieć charakter tymczasowy lub trwały. Tymczasowe pliki cookies są usuwane z chwilą zamknięcia przeglądarki, natomiast stałe pliki cookies są przechowywane także po zakończeniu korzystania przez Państwa z Witryny i służą do przechowywania informacji takich jak Państwa hasło czy login, co przyspiesza i ułatwia korzystanie z Witryny. W każdym wypadku mogą Państwo zablokować instalowanie plików cookies lub usunąć stałe pliki cookies, wykorzystując stosowne opcje Państwa przeglądarki internetowej. W razie problemów doradzamy skorzystać z pliku pomocy przeglądarki lub skontaktować się z producentem przeglądarki, z której Państwo korzystacie.

 X. Postanowienia końcowe

We wszelkich sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie, mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, oraz innych ustaw, a w odniesieniu do konsumentów również Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. nr 22 poz. 271 z późn. zm.) i Ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. nr 141 poz.1176).

Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.

Dla celów wykonania regulaminu oraz umowy zastosowanie ma prawo Polskie.  

 

 

Powrót
Koszyk
... jest pusty
Logowanie
Bestsellery
Recenzje
Obecnie nie ma recenzji o produktach
Promocje
Biuletyn
Chcesz być na bieżąco informowany o nowościach w sklepie ? Podaj nam swój e-mail aby otrzymywać sklepowy biuletyn.
E-mail:
Twoje imię:
  23 maj 2018     2673113 wywołań od 27 maj 2008  
Tworzenie sklepów internetowych © INSTORE